4030041403 |
La secretaria del centre |
2021-2022 |
Seminari de coordinació. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
26/10/2021 - 10/5/2022 (15 hores) de 15:00h a 16:30h |
|
CRP del Vallès Occidental III |
|
Numància, 11 (Rubí)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental III
|
| |
|
Activitat inicialment prevista en format semipresencial. |
| |
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Espai d'intercanvi i coordinació de dels secretaris i les secretàries dels centres de Rubí i Castellbisbal.
|
| |
Objectius |
- Compartir criteris d'actuació i sobre la gestió econòmica, acadèmica i administrativa dels centres per millorar l'eficiència i resoldre dubtes.
- Conèixer i/o crear recursos i documents per fer més pràctica i senzilla la tasca de secretaria.
|
| |
Continguts |
- La gestió econòmica (repàs de les tasques de cada moment de l'any...)
- La gestió administrativa (actes, arxiu electrònic...)
- La gestió acadèmica
- Organització de la secretaria (espai, temps, arxiu...)
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció dels participants en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat (Qüestionari).
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica.
|
| |
Requisits de certificació |
80% d'assistència a l'activitat.
En cas de sessions virtuals síncrones és necessari:
- Identificar-se amb correu xtec corporatiu personal.
- Connectar-se amb càmera activa i micròfon que el formador pot demanar que s’activi.
|
| |
Persones destinatàries |
Secretaris i secretàries dels centres educatius de Rubí i Castellbisbal
|
| |
E-mail |
crp-rubi@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
26/10/2021 |
1500 |
1630 |
Sessió 2 |
dimarts |
14/12/2021 |
1500 |
1630 |
Sessió 3 |
dimarts |
18/01/2022 |
1500 |
1630 |
Sessió 4 |
dimarts |
15/03/2022 |
1500 |
1630 |
Sessió 5 |
dimarts |
10/05/2022 |
1500 |
1630 |
|
| |